Over ons
“Zuster Jansen Particuliere Thuiszorg” is een organisatie met zeer ruime ervaring binnen de particuliere thuiszorg. Het vak is geleerd bij de ouderwetse Hoofdzuster Jansen: Zr. Jansen.
“Persoonlijkheid” was haar sleutelwoord. Zij heeft zorg voor haar cliënten en zij staat symbool voor professionaliteit en medemenselijkheid. Zij heeft nog tijd voor een praatje, wekt vertrouwen en levert kwaliteit.
Zuster Jansen heeft ons opgeleid en is ons grote voorbeeld.
Haar visie dragen wij als bureau uit.
Zuster Jansen kan trots op ons zijn.
Onze Kernwaarden
Onze zorgverleners en onze cliënten maken ons trots. Daarom kunnen wij ons werk met passie blijven doen en ons blijven ontwikkelen.
Zuster Jansen levert particuliere thuiszorg en staat voor Vertrouwen (in relatie), Toekomstgericht (in dienst) en Vanuit het hart (in persoon/zorgverlener). Deze merkwaarden vertalen zich naar de volgende persoonskenmerken:
1. Vertrouwen: Bescheidenheid, Trouw, Eerlijkheid, Gelijkheid, Relaties en Echtheid
2. Toekomstgericht: Innovatie, Veiligheid, Daadkracht, Vernieuwing, Duidelijkheid en Comfort
3. Vanuit het hart: Passie, Teamgeest, Enthousiasme, Plezier, Inspirerend, Gevoel
Kwaliteit
Binnen Zuster Jansen is kwaliteit een vanzelfsprekendheid. Wij zijn HKZ gecertificeerd. Tevens zijn wij lid van Branchevereniging Zorgthuisnl en branchevereniging Sigra. Dit zijn brancheverenigingen voor zorgondernemers in de thuiszorg en kraamzorg.
Het doel van Zorgthuisnl en Sigra is het zo effectief mogelijk ondersteunen en inspireren van leden. Samen met deze brancheverenigingen streven we naar vernieuwing en willen we de thuiszorg verbeteren.
Onze medewerkers:
Linda– Leidinggevende/Officemanager:
Ik ben leidinggevende bij Zuster Jansen. Mijn taken zijn heel breed en heel divers. Zowel leidinggeven maar ook veel klantcontact. Ik doe dit met heel veel verantwoordelijkheid en met veel passie en plezier. Ik bewaak de kwaliteit van zorg binnen ons kantoor en help mee aan het optimaliseren van onze werkprocessen.
Ilonka – Office Assistant:
Als Office Assistant heb ik veel contact met onze zorgverleners. Het is een uitdaging om iedereen zo goed mogelijk te helpen. Ik doe dit met veel plezier.
Rianne – Office Assistant/ zorgcoördinator
Het is een heel fijn om voor onze cliënten klaar te kunnen staan en om aan onze klanttevredenheid te werken. Ik sta iedereen graag op de juiste wijze te woord en ben onder meer verantwoordelijk voor de zorgaanvragen.
Julian – Office Assistent
Canan – Office Assistent
Alex – Office Assistent
Kenneth – Back Office/ Administratie
Binnen Zuster Jansen spreken wij zowel met zorgverleners als met cliënten. Wij verzorgen vele taken met betrekking tot de administratieve processen, zoals contracten, facturatie en PGB aanvragen.
Karel – Kwaliteitsmanager HKZ
Ik ben verantwoordelijke voor vele zorgtaken. Ik bewaak de kwaliteit van zorg binnen kantoor Zuster Jansen en zorg ervoor dat we jaarlijks onze HKZ audit behalen.
Laurien – Recruiter – Werving en Selectie
Ik ben verantwoordelijk voor de werving en selectie van zorgverleners van Zuster Jansen. Wij dragen bij aan het werkplezier van onze zorgverleners en het succes van Zuster Jansen.
Bjorn – Planner
Ik hou ervan om de gehele planning op orde krijgen. Dat geeft mij goede voldoening vooral wanneer onze cliënten erg tevreden zijn hierover. Ik hou graag rekening met de wensen van onze cliënten.